måndag 20 april 2015

Första idol tvåan

Det har hänt att även tvåan fått ett skivkontrakt, men av ett annat skivbolag. Kommentar: Den tråkigaste finalen av alla och ett dåligt år rent generellt . I juryn sitter Kishti Tomita, Nikki Amini, Anders Bagge och Alexander Kronlund. Förra året vann Lisa Ajax, och tvåa kom Mollie Lindén.


Tvåan Darin Zanyar var inte alltför nedslagen efteråt. Jay Smiths första låt för kvällen var en rockig version av Creeds . Chris har varit favorittippad från sin första audition ända fram till finalen. Att framtiden kommer vara svårare för tvåan Hanna Ferm än för Chris tycker Kishti är självklart. Sedan veckor tillbaka toppar han singel- och Trackslistan. På onsdagen släppte han sitt första album.


Med allra största sannolikhet kommer den uppmaningen också att ljuda från stora scenen på Rådhustorget under karnevalens första dag, . Allt eftersom åren gick så . Följ framtidens stjärnor från det första mötet med juryn till den sprakande . Idoltvåan har blivit etta. Välbekanta konkurrenter: Chris Kläfford (vinnare), Hanna Ferm ( tvåa ). Gällivare Här hittades det som kan vara det första spåret efter försvunne Joey. Lotta Bromé och PExtra uppmärksammar Darin som första jokern ut i Melodifestivalen. Ruben Studdar vinnare av musiksåpan American idol , toppar. Tvåa är Alicia Keys The diary of Alicia Keys och trea den 14:e . Inför veckans final har deltagarna coachats av tävlingens första.


På fredag tolkar de hits av ex-idolen Darin Zanyar, som kom tvåa premiäråret . Det kan jag förstå på sätt och vis. Till slut var grannlandet ett mål kort från semifinal och för första gången på år missar Norge en . I stället överraskades han av artisten . Inom kort släpps det första avsnittet av podcasten Flickorna från Småland. LÄS MER: Första riktigt stora grejen för mig. Bara år gammal kom hon tvåa i nordiska Lilla Melodifestivalen . De två första timmarna är gratis, sedan kostar det lite. GIF Sundsvallsspelaren Kevin Walker tog juryn med storm redan vid sin första audition i Sundsvall där han sjöng.


Elin Bergman från Umeå kom tvåa i finalen. I dag är jag glad över att jag kom tvåa. Frölunda vann den första matchen med 4–på bortais och hade ett gynnsamt läge inför returen i . Genast i det första programmet är brittpopparen James Blunt och det är premiär för den nya allsångsledaren Petra.


Petter Northug vinner sin första världscupseger, en jaktstart över 20 . Jag är faktiskt glad att jag åkte ut första gången för då fick jag spela upp låten igen. Första artisten klar: ”En av de största rockikonerna intar Stadsfesten”. Ebba Andersson blev tvåa och Charlotte Kalla trea.


Darin och Natalie som var med första året. Någon av mina första tävlingar var just i Landskrona. För konkurrenten Simon Zion tog resan slut redan efter första omgången. Amanda Winberg lämnade Globen som tvåa.


Matilda fastnade jag också för redan i första auditionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg