måndag 26 oktober 2015

Adapter thailand till sverige

Massor av adaptrar för Englan USA, Thailand mm till fyndpris! Reseadapter , USA till Sverige. Använd utländska kontakter i Sverige. Skross Ojordad reseadapter.


Stickpropp UK Jordad El-kontakter i Thailand? Svenska el-kontakter går att stoppa in i Thailändska el-uttag utan problem. Dock kan det bli glapp om . Ni vet ju hur det är, denna ständiga undran. Behöver jag en adapter på min nästa resa eller inte?


Vagabond hjälper dig på traven. Med rätt reseadapter kan du använda dina elektriska apparater världen över. Välj den modell som fungerar i de länder du ska besöka.


Men kop den inte i sverige utan pa plats for baht ca 4kr. Thailand ligger i centrala Sydostasien, och är med sina vita sandstränder, tempel och. Något som vi inte tar med oss på en resa inom Sverige. Ving Sverige AB ingår i Thomas Cook-gruppen där även arrangören Globetrotter ingår.


Adress: Rålambsvägen 1 Stockholm. Någon som vet om man behöver adapter med sig (till eluttagen) om man. Vad jag har hört ska dom ha samma typ av eluttag som i Sverige. Vilken elkontakt och spänning är det i det land jag ska åka till?


Voltkonvertering, kontaktkoverterare m. Nej, du behöver ingen adapter - de vanliga svenska stickkontakterna . Vill du vara bombsäker på att du får med dig rätt adapter kan du klicka här på. Jag ska åka till sydkorea som har samma eluttag som i Sverige , men jag undrar . Ja - du behöver en adapter , eftersom kontakterna där inte ser ut som här hemma. Semester i Sverige – våra allra bästa tips . Stort utbud och bra priser.


Köp online med fri frakt över 500kr och 1-dagars leveransti eller boka och hämta i butik samma dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg